رئیس جمهور:شهرگاوبندی ,پارسیان شد

رئیس جمهور اعلا‌م کرد: به درخواست و پیشنهاد مردم نام شهرستان گاوبندی به پارسیان تغییر نام یافت .



به گزارش خبرنگار اعزامی واحد مرکزی خبر محمود احمدی‌نژاد امشب در جمع‌با شکوه مردم پارسیان که از ساعت 14 منتظر ورود رئیس جمهور بودند ,این حضور مشتاقانه‌, مسئولیت دولت را در خدمت بیشتر به مردم مومن و انقلابی این خطه از میهن اسلامی مضاعف میکند.

رییس جمهور با اشاره به انتخاب نام زیبای پارسیان گفت :سرزمین ایران همواره مهد دلیران , یکتاپرستان و پاکدلان بوده است.

احمدی‌نژاد انحصارطلبی و خودخواهی قدرتهای باطل را عامل مشکلات کنونی بشر خواند و گفت :قدرتهای باطل برای حفظ منافع خود همچنان با دروغ ,ریاکاری و فریب افکار عمومی ملتها تلاش میکنند مانع پیشرفت و استقلال انان شوند.

وی افزود: ملت ایران در 28سال گذشته شاهد نیرنگهای دشمنان بوده و درهمه این سالها دشمنان همواره در اشتباه بوده‌اند و انان بدانند در اینده نیز نخواهند توانست مانع پیشرفت و توسعه ملت بزرگ ایران شوند.

رئیس جمهور خطاب به قدرتهای باطل گفت:ملت ایران شما را نصیحت میکند راه‌دوستی در پیش گیرید و حداقل برای حفظ خودتان در شیوه‌هایی که تاکنون علیه این ملت به کار برده‌اید تجدیدنظر کنید.

احمدی نژاد با اشاره به پیشرفتهای ایران در زمینه فناوری صلح‌امیز هسته‌ای تاکید کرد :ملت ایران یکصدا و متحد از حقوق خود در استفاده از همه ظرفیتهای فناوری صلح امیز هسته‌ای دفاع میکند و حتی یک گام عقب نخواهد گذاشت.

رئیس جمهوری در اجتماع مردم پارسیان با اشاره به تصمیمات دولت برای توسعه این شهرستان از اختصاص 400 میلیارد ریال اشتغال را از این تصمیمات برشمرد .

محمود احمدی‌نژاد گفت :این تسهیلات ارزان قیمت 200 میلیارد ریال بود که به دو برابر افزایش یافته است.

رییس جمهور اختصاص بودجه برای ساخت بزرگراه عسلویه پارسیان بندرعباس‌, گازرسانی به شهر پارسیان و ساخت دو ورزشگاه برای دختران و پسران را از دیگر تصمیمات دولت برای عمران شهرستان پارسیان اعلام کرد .


رییس جمهور پس از سخنرانی در جمع مردم شهرستان پارسیان , این شهر را به مقصد شیراز ترک کرد .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا